חסר רכיב

דרוש/ה מנהל/ת מרכז לגיל הרך מועצה אזורית מרחבים

‏‏‏י"א תשרי תשע"ח

‏01/10/2017

מכרז פנימי/חיצוני


דרוש/ה
מנהל/ת מרכז לגיל הרך מועצה אזורית מרחבים


המועצה האזורית מרחבים מודיעה בזאת  על משרה פנויה כדלקמן:

תיאור המשרה: מנהלת מרכז לגיל הרך.

היקף משרה: 50%  המשרה.

דרגת המשרה ודירוגה: נוער וקהילה.

תיאור התפקיד: ניהול המרכז לגיל הרך ( בשלב ראשון ריכוז ברמה מקצועית).

כפיפות: למנהלת מדור גנים במועצה.

עיקרי התפקיד:

  • ניהול צוות המרכז והפעלתו כצוות בין מקצועי .

  • ניהול רוחבי של שותפויות וניהול המידע והידע הקיימים במרכז.

  • תיאום של כלל מאמצי האיתור של הגורמים השונים הקיימים במרחב (טיפת חלב, מעונות יום, גני ילדים)

  • ניהול מערך הטיפול במרכז.

  • אחראי על תהליך ההסברה לגבי מענים מוצעים במרכז ומעקב אחר השתתפות אוכלוסיית היעד בפעילויות אלו.

  • בקרה ומעקב אחר מיצוי התוכניות הטיפוליות, קשר רציף עם נותני שירותי הטיפול ההורים והגורמים החינוכיים.

  • תכלול תחומי העיסוק של המרכז ואת הממשקים עם השירותים הנוספים הפועלים ברשות למען הילדים המטופלים במרכז, כגון: מתי"א, שפ"ח, קופת חולים וכו'.

  • ניהול והובלה של תוכניות חינוכיות בגיל הרך.

  • ניהול עבודה מתואמת ומשולבת של כלל הגורמים המספקים שירותים לגיל הרך.

 

 

השכלה ודרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בגיל הרך או מדעי החברה או חינוך או בריאות, תואר שני יהווה יתרון.

תנאי סף:

  • תואר ראשון בגיל הרך או בתחומי מדעי החברה, חינוך או בריאות, תואר שני

    יהווה יתרון.

  • ניסיון של 3-5 שנים לפחות בניהול מערכת והדרכת צוות, בעל/ת ידע וניסיון בעבודה

    עם אוכלוסיית ילדים והורים בגיל הרך.

  • למנהל/ת תינתן הדרכה ע"י מנח"ת מג"ר מטעם משרד החינוך.

  • המנהל/ת הנבחר/ת יחלו קורס ניהול מג"ר החל מ – 9/17

  • ניסיון מוכח בניהול והנעת עובדים, עבודה בצוות, תקשורת בין אישית ויחסי

    עבודה טובים.

 

 

 

 

דרישות נוספות:

  • יכולת הנהגה הובלה והנחיה של תהליכי איתור וטיפול.

  • יכולת לתכנן ולעצב תמונת עתיד של מג"ר מרחבים, אשר תבוא לידי ביטוי בבניית תכנית עבודה יישומית בשיתוף עם צוות מערכתי.

  • יכולת להתמקד ביחיד כפרט וליצור סביבה אנושית ואישית בטוחה ונעימה לצוותים המקצועיים ולאוכלוסיית היעד.

  • ידע והיכרות בדרכי הוראה מגוונות לתלמידים בעלי צרכים ייחודיים.

  • ידיעת החוק והוראות משרד החינוך בתחומי פעילותו של מג"ר.

  • יכולת לנהל קשרים חיוביים ופוריים בין מג"ר לקהילה וקשרים עם מוסדות ממשלתיים ועם רשויות ציבוריות.

  • כושר מנהלי: כושר בניהול משרד חשבונות וכספים של מג"ר.

  • יכולת בניית תכנית פעילות פדגוגית, העשרתית וארגונית מתוקצבת על בסיס נתונים.

  • שפות- עברית ברמה גבוהה.

  • יישומי מחשב- היכרות עם תוכנת ה- OFFICE.

 

 

על המועמד להגיש טופס קורות חיים, תעודות השכלה גבוהה ומסמכים נוספים המעידים על הכישורים הנדרשים בהתאם לדרישות תנאי הסף, ללשכת מנכ"לית המועצה עד לתאריך 20/10/2017

 

לפרטים   osnat@merchavim.org.il או בטלפון 08-9929411

חסר רכיב